EREIN Argitaletxea
Tolosa etorbidea 107
20018 DONOSTIA (Gipuzkoa)
Tel.: (+34) 943 218 300
erein@erein.eus
www.erein.eus
Luis Pereda
Ilustratzailea: Ivan Landa
Gaia / Ikasgaia: Matematika
Formatua: 210 x 280 mm
Orrialdeak: 216
Koadernaketa: Paper-azala
Erabilgarritasuna: Erabilgarria
Paperezko edizioaren argitalpen data: 2009-08-11
Azken argitalpen data: 2021-08-25
ISBN paperezko edizioa: 978-84-9746-508-3
Erosi liburua paperezko edizioan. Zure ohiko liburudendan eros dezakezun berbera.
Ereinek bere liburu elektroniko gehienak ePUB formatuan eskaintzen ditu. Liburu batzuk PDF formatuan ere egon daitezke.
Ordainketa egin ostean, liburu osoa berehala deskargatu dezakezu. Webgunetik zure ordenagailura (Windows edo Mac), aukeratutako liburua jaistea ahalbideratuko dizun lotura eskainiko dizugu. Egile eskubideak babeste aldera, liburua, egile eskubideen gestio digitaleko Adobe DRM sistemaren bidez babestua egongo da.
Behin liburua deskargatu ondoren, ordenagailuan ireki edo/eta zure irakurgailu gogokoenera tokialdatu dezakezu.
Ereingo liburu elektronikoak bateragarri dira:
Dagoeneko liburu digitalak nola irakurri argi baduzu, laguntza leiho hau itxi eta erosketarekin jarraitu dezakezu. Aldiz, informazio gehiago behar baduzu, Laguntza Ereingo liburu elektronikoak nola irakurri atala kontsultatzea aholkatzen dizugu.
Un proyecto claro en sus planteamientos curriculares y sobre todo práctico, para que el profesor/a que lo desee pueda experimentar en el aula un proyecto exigente e innovador que contempla:
–Formulación clara de competencias.
–Una programación de los contenidos organizada por itinerarios competenciales y basada en objetivos didácticos bien secuenciados y autoevaluables.
–Materiales variados para el aula, tanto en su utilización como en su grado de dificultad:
•Recursos digitales para el profesor/a.
•Juegos y materiales manipulativos para el aula.
•Libro de trabajo para los alumnos/as.
•Materiales digitales complementarios para cada objetivo didáctico, a través de la plataforma educativa.
•Talleres y recursos digitales para potenciar tanto la competencia numérica como la competencia básica en matemáticas: la competencia en resolución de problemas…
–Sugerencias metodológicas y organizativas para que el aprendizaje se fundamente en el papel explicitador y dinamizador del profesor/a, en la cooperación entre iguales y en el necesario esfuerzo personal del alumno/a.
–Recursos e instrumentos para que la evaluación procesual permita por una parte detectar, para atender cuanto antes mejor, las necesidades individuales de algunos alumnos/as, y por otra, orientar adecuadamente el trabajo colectivo en el aula.
En definitiva, este proyecto quiere ofrecer al profesorado un plan de trabajo para la enseñanza-aprendizaje de la matemática que concrete al máximo unas metas (para qué, grados en el nivel competencial), unos contenidos secuenciados (qué, cuándo y en qué orden), unos materiales modernos y unos recursos didácticos para el aula (con qué), una metodología (cómo) y una forma de ir evaluando el progreso de los alumnos/as (hasta qué punto).
Luis Pereda (Barakaldo 1946) Matematiketan lizentziatua. Bere lanbide-karrera guztia matematikaren didaktikaren irakaskuntza eta ikerketari eskaini dio, Begoñako Andra Mari irakasleen unibertsitate eskolan (Bilbo)
1987.urtetik Ereineko matematikako proiektu guztiak sortu ditu lehen hezkuntzarako.
Gaur egungo heziketa ezin asetuz, bikaintasunaren aldeko apostua egiten du.
Tolosa etorbidea 107.
20018 DONOSTIA
Tfno.: (+34) 943 218 300
Fax: (+34) 943 218 311
EREIN atxikita dago