Colección: Unibertsitate Saila, 22
Formato: 170 x 240 mm
Páginas: 256
Encuadernación: Rústica
Disponibilidad: Disponible
Fecha de publicación en papel: 11-06-2007
ISBN de la edición en papel: 978-84-9746-375-1
DESCARGAS
Compra el libro en su edición en papel. El mismo que puedes comprar en tu librería habitual.
Erein ofrece la mayoría de sus libros electrónicos en formato ePUB. Algunos libros pueden estar en formato PDF.
Podrás descargarte el libro completo inmediatamente después de realizar el pago. Desde la web te facilitaremos un enlace de descarga con el que podrás bajarte el libro elegido a tu ordenador (Windows o Mac). Para salvaguardar los derechos de autor, el libro estará protegido mediante el sistema de gestión digital de derechos de autor Adobe DRM.
Una vez descargado el libro podrás abrirlo en el ordenador y/o transferirlo a tu dispositivo de lectura preferido.
Los libros electrónicos de Erein son compatibles con:
Si ya sabes cómo leer libros digitales, puedes cerrar esta ventana de ayuda y continuar con la compra. Si necesitas más información, consulta la sección de Ayuda sobre cómo leer los libros electrónicos de Erein.
Argitalpen honek, bere barneko arkitekturan aldatuz joan den arren, hartzaile nagusi bat izan du hasiera-hasieratik: guztiz gizatiarra den jarduera horretan, hizketan, eta orobat hizketak sortzen dituen testuetan, interesatuak dauden ikerlari berriak, beren espezialitatea gorabehera. Helburua ere oso argi egon da beti: oroz gain helburu didaktikoa da. Irakurle berriei lan-ildo berri bat ezagutarazi nahi zaie, gizakiok elkarrekin komunikatzeko dugun modu guztiz berezi hori, testu-ekoizpenen analisi enpirikotik abiatuta ulertzeko eta eredu teorikoen bitartez azaltzeko ahaleginean hogei urtetik gora daramatzana; hain modu berezia da, non gizakitzat ondoena definitzen gaituena baita.
Lan-ildo honetaz hitz egitea Genevako Psikologiako eta Heziketako Zientzietako Fakultateko Hizkuntzen Didaktikako saila aipatzea da, eta, horrez gainera, baita munduko beste lekuetako beste zenbait lantalde ere, Euskal Herrikoak barne, zeinek humanizazioaren prozesuari buruzko oinarri epistemologikoak partekatzen baitituzte, ildo hau "elkarreragile sozio-diskurtsibo" gisa definitzen dutenak.
Oraingo honetan, lan kolektibo honen argitaratzaileen asmoa, gaur egun Euskal Herrian ikuspegi honetatik euskal testuari eta haren didaktikari buruz egiten ari diren ikerketa-lanen panorama aurkeztea da, eta era berean, hainbat ikerlarik nola edo hala partekatzen dituzten eta beren ugaritasunean bateratzen dituzten oinarriak eta eredu teorikoak nahi dira eguneratu.
Itziar Plazaola. Genevako Psikologiako eta Heziketako Zientzietako Fakultateko "Chargée de cours" da, eta orobat aritu da irakasle-lanetan Aostako eta Arrasateko Unibertsitateetan. Bigarren hizkuntzen didaktikako irakaslea da, eta testuen analisia landu du, euskaraz eta frantsesez. Bere ikerketa-ildoetan, pertsona helduentzako hizkuntz irakaskuntza eta irakasleen lanaren analisia daude, irakasleen prestakuntzaren azterketaz gainera.
Maria Pilar Alonso. Genevako Psikologiako eta Heziketako Zientzietako Fakultateko LAF (Langage-Action-Formation) taldeko "Membre associé" da, eta talde horrekin elkarlanean, euskal testuen analisitik abiatuz, ikerketa-lan propio bat egiten du, zeina konplexutasunaren eta fraktalen ereduak testuaren antolamenduaren eta barne arkitekturaren modelizazioaren analisiari aplikatzean oinarritzen baita.
Ondorengo hauen lankidetzarekin: Marian Bilbatua, Ines Garcia, Itziar Idiazabal, Luis M. Larringan, Roberto Mielgo, Matilde Sainz, Begoña Ocio eta Jean Paul Bronckart-en parte-hartzearekin.
Tolosa etorbidea 107.
20018 DONOSTIA
Tfno.: (+34) 943 218 300
Fax: (+34) 943 218 311
EREIN está adherido a
EREIN Argitaletxea
Tolosa etorbidea 107 • 20018 DONOSTIA (Gipuzkoa) • Tel.: (+34) 943 218 300 • Fax: (+34) 943 218 3 11 • erein@erein.eus