
EREIN Argitaletxea
Tolosa etorbidea 107
20018 DONOSTIA (Gipuzkoa)
Tel.: (+34) 943 218 300
erein@erein.eus
www.erein.eus
Colección: Saiopaperak-Hezkuntza-Educa., 3
Formato: 210 x 280 mm
Páginas: 352
Encuadernación: Rústica
Disponibilidad: Disponible
Fecha de publicación en papel: 26-04-2022
ISBN de la edición en papel: 978-84-9109-224-7
Materia: Literatura para adultos
DESCARGAS
Compra el libro en su edición en papel. El mismo que puedes comprar en tu librería habitual.
Erein ofrece la mayoría de sus libros electrónicos en formato ePUB. Algunos libros pueden estar en formato PDF.
Podrás descargarte el libro completo inmediatamente después de realizar el pago. Desde la web te facilitaremos un enlace de descarga con el que podrás bajarte el libro elegido a tu ordenador (Windows o Mac). Para salvaguardar los derechos de autor, el libro estará protegido mediante el sistema de gestión digital de derechos de autor Adobe DRM.
Una vez descargado el libro podrás abrirlo en el ordenador y/o transferirlo a tu dispositivo de lectura preferido.
Los libros electrónicos de Erein son compatibles con:
Si ya sabes cómo leer libros digitales, puedes cerrar esta ventana de ayuda y continuar con la compra. Si necesitas más información, consulta la sección de Ayuda sobre cómo leer los libros electrónicos de Erein.
Umearen lehenengo begiratuak eta irrifarreak, estreineko pausoak, aurreneko hitzak… mirari txiki horiek noiz gertatuko zain egoten dira gurasoak, haurraren garapenaren mugarri gogoangarri diren horien lekuko izateko irrikitan.
Nola / noiz gertatzen da hotsak bakarrik egiten
zekien jaioberria hiztun bihurtze hori?
Liburu hau haurrek, euskaldunek bereziki, hizkuntza-ezagutza nola garatzen duten azaltzeko saiakera bat da, hizkuntzalaritzaren ikuspegitik idatzitakoa. Alde batetik, hizkuntza zer den eta nola garatzen den azaltzen da, beti ere kontuan izanda hizkuntzak hostunak zein hotsik gabekoak izan daitezkeela, eta hizkuntza-gaitasuna garatzeko baldintzak desberdinak direla zentzumen- edo adimen-urritasuna duten haurrentzat. Bestetik, Euskal Herriko egungo gizartean pil-pilean dauden euskararen, elebitasunaren eta eleaniztasunaren inguruko galderak ere mahai-gaineratzen dira. Adibidez,
Noiz hasten dira haurrak hizkuntza ikasten?
Noiz bukatzen dute: bost urterekin? hamarrekin?
Haur guztiek berdin ikasten al dute hizkuntza? Euskara ere bai?
Bi urteko gelan haur batzuk hizti hutsak dira.
Beste batzuk berriz ez. Zer ote da normalena?
Kaltegarria al da bi hizkuntza txikitan ikastea?
Irakurleak galdera hauei eta beste askori erantzuteko baliagarriak diren hainbat ikerketa esanguratsuren emaitzak aurkituko ditu liburuan zehar.

M. José Ezeizabarrena Irakasle Titularra da Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Hizkuntzalaritza eta Euskal Ikasketak Sailean. Euskal Filologian lizentziatua (UPV/EHU) eta Doktore Hizkuntzalaritzan (Hamburgeko Unibertsitatea). ELEBILAB laborategiko taldeburu dihardu 2016tik. Haur elebakar eta elebidunen hizkuntza-bereganatzea du aztergai nagusia eta baita hizkuntzak ukipen egoeran bereganatutako haur eta heldu elebidunen hizkuntza erabilera ere. Zenbait doktorego tesi zuzendu ditu, euskararen eta gaztelaniaren hizkuntza-jabekuntzaren, elebitasun goiztiarraren eta afasia elebidunaren gainean.
MacArthur-Bates komunikazio garapena neurtzeko zerrenda euskarara egokitua. Erabiltzaileentzako gida eta eskuliburu teknikoaren egilea da, beste egile batzuekin batera (2008), J.I. Iztuetaren Gipuzkoako Dantza Gogoangarrien Kondaira edo Historiaren edizio kritikoarena (1990) eta baita bi artikulu-bildumaren argitaratzaile ere, Eridenen du zerzaz kontenta. Sailkideen omenaldia Henrike Knörr irakasleari (2015) eta Kode bereizketa eta bateraketa eremu urriko hizkuntzarekiko elebitasun goiztiarrean (2000), biak landidetzan. Cambridge Scholar Publishing, Cascadilla Press, John Benjamins, Kluwer, Multilingual Matters, Springer, UNAM, Rodopi, Vervuert argitaletxe ezagunetako liburu-atal gisa argitaratu dira bere ikerlan batzuk, eta besteak Euskal Herriko zein nazioarteko aldizkari espezializatuetan: ASJU, Euskera, Eusko Ikaskuntza, Gogoa, Jakingarriak, Uztaro, Asociación Española de Linguistica Aplicada; Hispanorama; Infancia y Aprendizaje; Revista de Investigación en Logopedia; Bilingualism: Language and Cognition; First Language; Frontiers of Psychology; International Journal of Bilingualism; Language Acquisition; Languages; Lingua, Linguistic Approaches to Bilingualism, Linguistics, PNAS, Romanian Review of Linguistics, Working Papers in Bilingualism, ZAS Papers in Linguistics.
Tolosa etorbidea 107.
20018 DONOSTIA
Tfno.: (+34) 943 218 300
Fax: (+34) 943 218 311
Proyecto financiado por la Direccion General del Libro, del Comic y de la Lectura, Ministerio de Cultura